25.3.19

Yürüyelim mi?

ve okuyalım mı  bunu ?

kitabın tamamı olmasa da  bunu da..

ve burada şu kitaplardan alıntılarla yazılmış bir yazıya göz atalım.

By: Andrea Phillips
Cultural Geographies, Vol. 12, No. 4 (October 2005), pp. 507-513
Sage Publications, Ltd.

The Art Bulletin, Vol. 87, No. 4 (Dec., 2005), pp. 664-687
College Art Association

By: David Pinder
Ecumene, Vol. 8, No. 1 (January 2001), pp. 1-19Sage Publications, Ltd. 


ve  tek tek neymiş bu kitaplar diye baktıktan sonra yürümeye devam edelim.
Bu muhteşem blogda bir süre duralım.

Sonra şu müzeyi gezelim..

Ben follow the echo yazısını görünce çıktım yoldan. Yoldan çıkmak için şuraya

Hayır ben rotada kalacağım diye tutturanlar buradaki videoyu izleyerek devam edebilir.

Ben bu sayfada en çok şuna sevindim. Neden ve kimden bahsediyorsa hepsini biliyordum/tanıyordum.:)

http://terirueb.net/ için girdim bu sayfaya ve kaldım bir süre orada.

burada dünya kadar makale, yürümek üzerine. içlerinden bi tanesi hemen dikkatimi çekti. Taştan gps e diyor :) . Ve ne komik ben de taştan başladım..

tate de ne varmış bundan taam 5 yıl önce. (Ablamın bir arkadaşı vardı, uçan arabalar buluncak ve ben göremeyeceğim diye üzülen. Ben de kaçırdığım ve kaçıracağım herşey için böyle ağıt yakabilirim. Ömür dediğin yetmiyor hiç birşeye. )

Ah bu çok güzel. çok çok güzel.
Bu da öyle.

walk your city diyor burada.

Artık bitirmeliyim biliyorum. Son bi kaç linkten biri bu .

Canım richard long dan bir  link ile bitsin bu post.  Yürümeye ve okumaya devam edecegim(z)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder