14.4.12

keşifler

"gezmek" uzerine soylenmis ne kadar soz varsa hepsini pek severim.."gezmek kendini bulmaktir" gibi birsey de vardi mesela. benim icin gecerli degildi pek ..ben gezerken kendini kaybedenlerdendim..kaybeden, kaybolan birseydim ...ama bir vakitten sonra insan gercekten de kendini bulmaya basliyormus gezilerinde.. bugun topragi ne kadar sevdigimi kesfettim.. ruzgar esince usursun ama birazdan gunes cikar nasilsa diye beklersin ya.. o bekleme anini sevdigimi kesfettim.. ruzgarli ama ara ara gunesli bir gunde kucagimda bir kedi ile bir bankta uyuklamaktan keyif alabilecegimi farkettim.. uff beyhan yen artik su kedi korkunu dedim :)


4 yorum:

  1. daha bişi demem ben.. kafama sıkar giderim:)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel ne güzel bir manzara:)

    YanıtlaSil
  3. yolun getirdiği soruları, cevapları , kendini kaybedebilme halini seviyorum bir kedişkoyla haşır neşir durumunu daha da hoş olmuş ama

    YanıtlaSil
  4. bu hissiyat sonrasi, hayatımda ilk kez bir kedi sevdim ..defalaraca yolumu kaybettim defalarca buldum..gozlerimi sadece uyumak icin kapadim :) ve evimi ozleyerek cok ozleyerek dondummm..

    YanıtlaSil